AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO
KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1251 views
Similar Jokes
Ek riksha k piche likha
tha ki
SAWAN KA INTAZAR HAI...
Piche se 1 truck aya
aur riksha ko uda dia aur
us k piche likha tha
AYA SAWAN JHOOM K...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying
Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin phone without receiver
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher-Batao A ke baad kya aata hai?
.
.
.
Santa kafi der sochne ke baad bola
.
Kya Bolti Tu!":-:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi
Dr: What problem.
Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Pak101.com (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi k din patni pati se: "SUNO JI!!! Aaj se AAPKE bina MAI nahi MERE bina aap nahi"10 saal baad
patni:"KUTTE!!! Aaj ya to TU nahi ya MAI nahi"
by Pak101.com (few years ago!)
Producer : Movie Ka Naam Sunte Hi Sab
Bache Dar Jaye Aisa Kuch Title Bataao..
.
.
.
.
.
.
Director:
"Morning Exam Evening Result"
by Pak101.com (few years ago!)